An Unbiased View of تینیجر

Wiki Article

هنگامی که چهار نفر باقی مانده آنها شروع به دریافت پیام هایی ناشناس میکنند، تصمیم میگیرند که بفهمند چه کسی پشت این جریانات قرار دارد.

این فرد یکی از افرادی است که با استفاده از ویدیو هایی که از خودش منتشر کرده است نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است.

مطالب مشابه بهترین فیلمهای ترکی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این ساخته باران بو اودار و یانیته فریز با داستانی ساده شروع شد. یک روز مردی خود را میکشد و تنها پسرش یوناس کانوالد، از همه چیز دست میکشد تا بفهمد چرا پدرش خود کشی کرد.

مرگ او جرقه ای بود که یوناس را در عمق سفر در زمان غرق کرد.

بهترین فیلم و سریال های تینیجری ؛ سریال تینیجری جدید چی ببینیم؟

موضوع سریال درباره دختری به نام «النا گیلبرت» است. او والدین خود را به تازگی از دست داده و عاشق پسری خون آشام در شهر می شود.

اما چرا باید این همه دردسر را به جان بخرد؟ او پی برده بود که تنها راه پیدا کردن بهشت و رفتن به آن در این دنیا از طریق اتفاق افتادن آخر الزمانی است که کاملا دنیا را از بین ببرد.

تلگرام

تینیجر های معروف اینستاگرام امریکایی را از چه طریق می توان دنبال کرد؟

افراد زیادی در لایو هایی که او در پیج اینستاگرامش می گذارد شرکت می کنند و با این دنسر و بلاگر معروف صحبت می‌ کنند او گاهی از بین بازدید کننده های لایوش افرادی را بالا می آورد تا با آنها صحبت کند وی اخلاق بسیار خوب و درستی با فالوورانش دارد و همین باعث تینیجر شده تا مخاطبان زیادی داشته باشد.

اما وقتی برای دزدیدن کلید ها به هلن حمله کرد، هلن وحشت زده شد و کاتارینا، یعنی دختر خودش را به قتل رساند و جسدش را در رودخانه انداخت. از آنجایی که کاتارینا از پارادوکس های زمانی نبود، باقی ماند و در نابودی تایم لاین ها از بین نرفت.

این موضوع به قدری برای او تحمل ناپذیر است که قصد دارد خودکشی کند. اما هم کلامی نادین با معلم تاریخش، باعث آرامش او و ایجاد یک رابطه دوستانه جدید می شود.

Report this wiki page